پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

slider

slider

slider

slider

 

slider

slider

slider

slider

 

 

2012 Lamborghini Aventador LP 700-4 Image

 

 


نظرات شما عزیزان:

شب گرد!!
ساعت1:08---13 تير 1391
اینجا چه خبره؟!وبلاگ نمایشگاه اتومبیله یا پزشکی؟؟!آقای منصوری هیچ میدونی قیمت این ماشینا چنده؟بعدش هم پراید خودمونو عشقه!!
پاسخ:آره من به همین خاطر این پست رو گذاشتم تا قدر پراید رو بیشتر بدونیم .درود بر پراید خودمون.واقعا مبینی این خارجی ها چه ماشینای بیخودی می سازن.


مهران و مهرشاد و مهرآسا منصورى فرزندان دكتر مهرداد منصورى
ساعت0:30---13 تير 1391
سلام باباى زحمتكش. قضيه بنگاه چيه؟تو كه گفتى فقط ميرى بيمارستان؟باورمون نميشه جدى بنگاه داشتى و ما نميدونستيم يا همينجورى گفتى؟اگ بنگاه صحت داره ما بستنىىىىىىى ميخواهيم.چند وقته بستنى نخورديم
پاسخ:سلام بر فرزندان دلبندم.من مجبور بودم برای اینکه خرج شما ها رو در بیارم در کنار شغل پزشکی یه کار دیگه هم راه بندازم.


علاف درجه سه(درجه دو اسبق)
ساعت23:57---12 تير 1391
نياز ب عذرخواهى نبود من ناراحت نشدم اتفاقا شوخى خنده دارى بود
پاسخ:ممنون عزیز به خاطر ظرفیت و جنبه بالاتون.من مجددا عذرخواهی می کنم.


مسئول به کار گرفتن علاف های بیکار تابستان1391شمسی!!!
ساعت23:26---12 تير 1391
اولا:آقای منصوری بهتون تبریک میگم.فکرنکنم که هیچ کدوم ازبچه ها مثل شما واجد زن و بچه باشند!!!!تبریک!!

دوما:خطاب به آدم علافه بگم که اگه مایل به شرکت در طرح های ما هستید ثبت نام بفرمایید ثبت نام برای عموم آزاد است!!!

سوما و آخرا:چرا نمرات اعلاااااااااام نمیشه؟!
پاسخ:درود بر شما دوست عزیزم.واقعا من نمی دونم چرا نمرات رو اعلام نمی کنن به نظر شما چرا اعلام نمی کنن.؟؟؟


علاف درجه دو(درجه يك اسبق)
ساعت22:35---12 تير 1391
واى من خيلى ناراحت شدم,انگار دنيا رو سرم خراب شد نگين اينطور اخه من چايى و جارو اينا درست بلد نيستم.حالا كار بهترى ندارين ى علاف تابستونى رو از بيكارى در بيارين؟

واقعا فروتن تر از شمابنگاه دار ب عمرم نديدم!ى كيلو اسپند بگين خانوم براتون دود كنن ى بار چشم نخورين.من جنب تيكه دارم اميدوارم شما هم داشته باشين و ناراحت نشين چون ميخواستم تيكه بزرگتر بندازم گفتم امادگيشو داشته باشين
پاسخ:اصلا جنبه تیکه ندارم اصلا.از شوخی هم که با شما کردم عذرخواهی می کنم.


علاف درجه يك
ساعت20:48---12 تير 1391
سلام دكتر منصوري.خانوم بچه ها خوبن؟شما كي ازدواج كردين ب سلامتي ك شيريني ندادين؟؟؟؟حالا چندتا اولاد دارين ك پول دكتري و بنگاه كفافشونو نميكنه؟

نصيحت:ولي گذشته از اون خيلي ساااااار شدين قبلنا سنگينتر بودينا
پاسخ:سلام علیکم.خانوم بچه ها هم سلام دارن خدمتتون.راستی واقعا اگه علاف هستین ما تو بنگاه به یه آبدارچی و جاروکش نیاز داریم حقوقش هم بد نیست اگه دوست دارین میتونید با ما همکاری کنید اینجور شاید اوقات فراغتتون پر بشه.


رئیس الروساءبنگاه های معاملاتی صرفا اتومبیل !!!!
ساعت20:07---12 تير 1391
آقای دکتر منصوری...

باعرض سلام...

مقدمه(!!):ما واقعا ب داشتن نوابغی چون شما در کشور عزیزمان ایران افتخار میکنیم و ب استعداد هایی همچون شما می بالیم...

اصل مطلب(!!!):یکی از مسئولین بنگاه کل معاملاتی ب اطلاع بنده رساندند ک شما سوابق بسیار درخشانی درزمینه معامله اتومبیل دارید اگر تمایل ب همکاری با مادارید میل درونی و میل یاهویی و یا گوگلی خود را اعلام بفرمایید... باتشکر. {رئیس الروساء....}
پاسخ:عزیز بنده خودم تو کار صادرات و واردات و تیونینگ خودروهای لوکس و گرون قیمت هستم.و خیلی هم سرم شلوغ هست.و فرصت همکاری با شما رو ندارم. ممنون از لطفتون. راستی اگه دوست داشتین با کارای شرکت ما آشنا بشین تو گوگل منصوری تیونینگ رو سرچ کنید .و این رو هم بدونید که بنده با نام مستعار کورش در دنیا تجارت می کنم. 


بنگاه معاملاتی دکی 90یزد
ساعت13:34---12 تير 1391
ببخشید آقای منصوری شغل شریف شما هم مثل ما معاملات ماشین و... است؟از آشنایی با شماخوشحالم(:
پاسخ:آره عزیز.بنده هم در کنار درس خواندن برای اینکه خرج زن و بچه ام رو در بیارم زدم تو کار تجارت خودرو.من هم از آشنایی با شما خوشحالم.


mj
ساعت11:31---12 تير 1391

 

هرچی که باشه با پراید برابری نمیکنه!

حق با توست عزیزم.ابتکار جدید پارس خودرو رو دیدی ؟اگه ندیدی تو گوگل پارس تندر رو سرچ کن



parisa y
ساعت23:14---11 تير 1391
من منظورم این نبود که چرا کلمه گاو رو به کاربردید

اتفاقا این دقت شما رو نشون میده

این گاو وحشی که گفتید هم یه خورده فقط از گاو معمولی خوشکل تره
پاسخ:آره اینکه صد در صد.ولی هیچ وقت گول ظاهر فریبنده و آرومش رو نخورین.زیر کاپوت خوشکلش یک موتور v12 با قدرت 700 اسب بخار وجود داره که میتونه ظرف حداکثر 3 ثانیه سرعتش رو از صفر به صد تغییر بده ضمنا تخت گاز میتونه تا 350 تا واستون بره .که با توجه به ویژگی های فنی گاو وحشی فکر کنم براش برازنده باشه.


parisa y 
ساعت21:34---11 تير 1391
این یه خورده، فقط یه کوچولو از گاو خوشگلتره
پاسخ:دلیل اینکه این واژه رو به کار بردم این بود که اگه به علامت لامبورگینی دقت کنید میبینید که به صورت یه گاو وحشی است(چهارمین تصویر از پایین)


مسخ
ساعت20:48---11 تير 1391

چه باحاله چه گاو خوشتیپی

به نظر من این مدل لامبورگینی زیبا ترین موجودیست که تا امروز بشر تونسته اون رو بسازه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, توسط مهرداد منصوری |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.